završni rad
Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda
Završni rad

Tomičić, Ivna
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Tomičić, I. (2019). Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046347

Tomičić, Ivna. "Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046347

Tomičić, Ivna. "Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046347

Tomičić, I. (2019). 'Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046347

Tomičić I. Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046347

I. Tomičić, "Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046347

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.