Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Plazibat, M. (2020). Ambalaža poljoprivredno prehrambenih proizvoda kao dio marketing strategije : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:400105
Plazibat, Marina. "Ambalaža poljoprivredno prehrambenih proizvoda kao dio marketing strategije : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:400105
Plazibat, Marina. "Ambalaža poljoprivredno prehrambenih proizvoda kao dio marketing strategije : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:400105
Plazibat, M. (2020). 'Ambalaža poljoprivredno prehrambenih proizvoda kao dio marketing strategije : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 29.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:400105
Plazibat M. Ambalaža poljoprivredno prehrambenih proizvoda kao dio marketing strategije : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 29.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:400105
M. Plazibat, "Ambalaža poljoprivredno prehrambenih proizvoda kao dio marketing strategije : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:400105