diplomski rad
Marketinške specifičnosti virtualne stvarnosti
Diplomski rad

Sigur, Matea
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Sigur, M. (2020). Marketinške specifičnosti virtualne stvarnosti : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:152694

Sigur, Matea. "Marketinške specifičnosti virtualne stvarnosti : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:152694

Sigur, Matea. "Marketinške specifičnosti virtualne stvarnosti : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:152694

Sigur, M. (2020). 'Marketinške specifičnosti virtualne stvarnosti : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:152694

Sigur M. Marketinške specifičnosti virtualne stvarnosti : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 24.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:152694

M. Sigur, "Marketinške specifičnosti virtualne stvarnosti : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:152694

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.