Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Jelić, K. (2021). Uloga brenda u poslovanju na primjeru industrije namještaja : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905847
Jelić, Kristina. "Uloga brenda u poslovanju na primjeru industrije namještaja : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905847
Jelić, Kristina. "Uloga brenda u poslovanju na primjeru industrije namještaja : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905847
Jelić, K. (2021). 'Uloga brenda u poslovanju na primjeru industrije namještaja : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905847
Jelić K. Uloga brenda u poslovanju na primjeru industrije namještaja : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2021 [pristupljeno 20.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905847
K. Jelić, "Uloga brenda u poslovanju na primjeru industrije namještaja : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905847