Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Papac, I. (2020). Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:482741
Papac, Ivana. "Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:482741
Papac, Ivana. "Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:482741
Papac, I. (2020). 'Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 21.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:482741
Papac I. Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 21.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:482741
I. Papac, "Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:482741