završni rad
Marketinške specifičnosti društvene mreže
Završni rad

Starčević, Andrea
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Starčević, A. (2020). Marketinške specifičnosti društvene mreže : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691961

Starčević, Andrea. "Marketinške specifičnosti društvene mreže : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691961

Starčević, Andrea. "Marketinške specifičnosti društvene mreže : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691961

Starčević, A. (2020). 'Marketinške specifičnosti društvene mreže : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 15.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691961

Starčević A. Marketinške specifičnosti društvene mreže : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 15.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691961

A. Starčević, "Marketinške specifičnosti društvene mreže : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691961

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.