Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Grgić, M. (2020). Proširena stvarnost (Augmented reality AR) novi kanal za oglašavanje i učvršćivanje branda : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:766128
Grgić, Matej. "Proširena stvarnost (Augmented reality AR) novi kanal za oglašavanje i učvršćivanje branda : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:766128
Grgić, Matej. "Proširena stvarnost (Augmented reality AR) novi kanal za oglašavanje i učvršćivanje branda : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:766128
Grgić, M. (2020). 'Proširena stvarnost (Augmented reality AR) novi kanal za oglašavanje i učvršćivanje branda : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:766128
Grgić M. Proširena stvarnost (Augmented reality AR) novi kanal za oglašavanje i učvršćivanje branda : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:766128
M. Grgić, "Proširena stvarnost (Augmented reality AR) novi kanal za oglašavanje i učvršćivanje branda : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:766128