Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Šarčević, A. (2020). Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380931
Šarčević, Ana. "Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380931
Šarčević, Ana. "Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380931
Šarčević, A. (2020). 'Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380931
Šarčević A. Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380931
A. Šarčević, "Utjecaj društvenih mreža na očekivanja i percepciju potrošača proizvoda i usluga : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380931