Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Lačić, M. (2020). Utjecaj recenzija na oblikovanje proizvoda i usluga : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:288515
Lačić, Matea. "Utjecaj recenzija na oblikovanje proizvoda i usluga : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:288515
Lačić, Matea. "Utjecaj recenzija na oblikovanje proizvoda i usluga : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:288515
Lačić, M. (2020). 'Utjecaj recenzija na oblikovanje proizvoda i usluga : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:288515
Lačić M. Utjecaj recenzija na oblikovanje proizvoda i usluga : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:288515
M. Lačić, "Utjecaj recenzija na oblikovanje proizvoda i usluga : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:288515