Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Klobučar, A. (2020). Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:629141
Klobučar, Ankica. "Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:629141
Klobučar, Ankica. "Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:629141
Klobučar, A. (2020). 'Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:629141
Klobučar A. Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:629141
A. Klobučar, "Analiza marketing strategije neprofinte organizacije Vatrogasne zajednice Osijek : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:629141