Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Šelo, S. (2020). Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668
Šelo, Stjepan. "Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668
Šelo, Stjepan. "Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668
Šelo, S. (2020). 'Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668
Šelo S. Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668
S. Šelo, "Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668