završni rad
Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu
Završni rad

Šelo, Stjepan
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Šelo, S. (2020). Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668

Šelo, Stjepan. "Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668

Šelo, Stjepan. "Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668

Šelo, S. (2020). 'Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 09.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668

Šelo S. Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 09.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668

S. Šelo, "Marketing strategija domaćeg i stranog proizvoda na hrvatskom tržištu : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:601668

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.