diplomski rad
Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a
Diplomski rad

Piskrec, Martina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Piskrec, M. (2021). Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417

Piskrec, Martina. "Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417

Piskrec, Martina. "Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417

Piskrec, M. (2021). 'Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417

Piskrec M. Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2021 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417

M. Piskrec, "Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.