diplomski rad
Poduzetnička perspektiva upravljanja marketingom na primjeru Baraberica city brand-a

Helena Vonić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata
Citirajte ovaj rad

Vonić, H. (2016). Poduzetnička perspektiva upravljanja marketingom na primjeru Baraberica city brand-a (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984766

Vonić, Helena. "Poduzetnička perspektiva upravljanja marketingom na primjeru Baraberica city brand-a." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984766

Vonić, Helena. "Poduzetnička perspektiva upravljanja marketingom na primjeru Baraberica city brand-a." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984766

Vonić, H. (2016). 'Poduzetnička perspektiva upravljanja marketingom na primjeru Baraberica city brand-a', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984766

Vonić H. Poduzetnička perspektiva upravljanja marketingom na primjeru Baraberica city brand-a [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 20.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984766

H. Vonić, "Poduzetnička perspektiva upravljanja marketingom na primjeru Baraberica city brand-a", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984766