prikaz prve stranice dokumenta PERCEPCIJA PRIVATNIH MARKI PREHRAMBENIH PROIZVODA KOD VISKOOBRAZOVANE POPULACIJE S PODRUČJA GRADA ZAGREBA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
PERCEPCIJA PRIVATNIH MARKI PREHRAMBENIH PROIZVODA KOD VISKOOBRAZOVANE POPULACIJE S PODRUČJA GRADA ZAGREBA
Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija

Žumbar Dobrota, Ivana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Žumbar Dobrota, I. (2018). PERCEPCIJA PRIVATNIH MARKI PREHRAMBENIH PROIZVODA KOD VISKOOBRAZOVANE POPULACIJE S PODRUČJA GRADA ZAGREBA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313651

Žumbar Dobrota, Ivana. "PERCEPCIJA PRIVATNIH MARKI PREHRAMBENIH PROIZVODA KOD VISKOOBRAZOVANE POPULACIJE S PODRUČJA GRADA ZAGREBA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313651

Žumbar Dobrota, Ivana. "PERCEPCIJA PRIVATNIH MARKI PREHRAMBENIH PROIZVODA KOD VISKOOBRAZOVANE POPULACIJE S PODRUČJA GRADA ZAGREBA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313651

Žumbar Dobrota, I. (2018). 'PERCEPCIJA PRIVATNIH MARKI PREHRAMBENIH PROIZVODA KOD VISKOOBRAZOVANE POPULACIJE S PODRUČJA GRADA ZAGREBA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313651

Žumbar Dobrota I. PERCEPCIJA PRIVATNIH MARKI PREHRAMBENIH PROIZVODA KOD VISKOOBRAZOVANE POPULACIJE S PODRUČJA GRADA ZAGREBA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313651

I. Žumbar Dobrota, "PERCEPCIJA PRIVATNIH MARKI PREHRAMBENIH PROIZVODA KOD VISKOOBRAZOVANE POPULACIJE S PODRUČJA GRADA ZAGREBA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313651

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.