završni rad
Marketinški aspekti ponovnog lansiranja napuštenog proizvoda na primjeru "Bubi" sladoleda
Završni rad

Sklobić, Marija
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Sklobić, M. (2021). Marketinški aspekti ponovnog lansiranja napuštenog proizvoda na primjeru "Bubi" sladoleda : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:221888

Sklobić, Marija. "Marketinški aspekti ponovnog lansiranja napuštenog proizvoda na primjeru "Bubi" sladoleda : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:221888

Sklobić, Marija. "Marketinški aspekti ponovnog lansiranja napuštenog proizvoda na primjeru "Bubi" sladoleda : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:221888

Sklobić, M. (2021). 'Marketinški aspekti ponovnog lansiranja napuštenog proizvoda na primjeru "Bubi" sladoleda : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 29.01.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:221888

Sklobić M. Marketinški aspekti ponovnog lansiranja napuštenog proizvoda na primjeru "Bubi" sladoleda : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2021 [pristupljeno 29.01.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:221888

M. Sklobić, "Marketinški aspekti ponovnog lansiranja napuštenog proizvoda na primjeru "Bubi" sladoleda : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:221888

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.