Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Bijedić, I. (2022). EVALUACIJA TURISTIČKOG MARKETING PROGRAMA U OSJEČKO-BARANJSKOJ ŽUPANIJI : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:521543
Bijedić, Ira. "EVALUACIJA TURISTIČKOG MARKETING PROGRAMA U OSJEČKO-BARANJSKOJ ŽUPANIJI : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:521543
Bijedić, Ira. "EVALUACIJA TURISTIČKOG MARKETING PROGRAMA U OSJEČKO-BARANJSKOJ ŽUPANIJI : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:521543
Bijedić, I. (2022). 'EVALUACIJA TURISTIČKOG MARKETING PROGRAMA U OSJEČKO-BARANJSKOJ ŽUPANIJI : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:521543
Bijedić I. EVALUACIJA TURISTIČKOG MARKETING PROGRAMA U OSJEČKO-BARANJSKOJ ŽUPANIJI : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:521543
I. Bijedić, "EVALUACIJA TURISTIČKOG MARKETING PROGRAMA U OSJEČKO-BARANJSKOJ ŽUPANIJI : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:521543