Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Cvitanović, D. (2022). OBLICI VIRALNOG MARKETINGA NA INTERNETU : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820545
Cvitanović, Dina. "OBLICI VIRALNOG MARKETINGA NA INTERNETU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820545
Cvitanović, Dina. "OBLICI VIRALNOG MARKETINGA NA INTERNETU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820545
Cvitanović, D. (2022). 'OBLICI VIRALNOG MARKETINGA NA INTERNETU : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820545
Cvitanović D. OBLICI VIRALNOG MARKETINGA NA INTERNETU : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820545
D. Cvitanović, "OBLICI VIRALNOG MARKETINGA NA INTERNETU : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:820545