Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga kvalitete usluge u marketingu

Antonia Ruf (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Ruf, A. (2016). Uloga kvalitete usluge u marketingu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:425714

Ruf, Antonia. "Uloga kvalitete usluge u marketingu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:425714

Ruf, Antonia. "Uloga kvalitete usluge u marketingu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:425714

Ruf, A. (2016). 'Uloga kvalitete usluge u marketingu', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 14.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:425714

Ruf A. Uloga kvalitete usluge u marketingu [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 14.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:425714

A. Ruf, "Uloga kvalitete usluge u marketingu", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:425714