završni rad
Standardizirana (Coca-Cola) vs. Diferencirana (Nestle) strategija međunarodnog marketinga
Završni rad

Lončina, Maja
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Lončina, M. (2022). Standardizirana (Coca-Cola) vs. Diferencirana (Nestle) strategija međunarodnog marketinga : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:634664

Lončina, Maja. "Standardizirana (Coca-Cola) vs. Diferencirana (Nestle) strategija međunarodnog marketinga : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:634664

Lončina, Maja. "Standardizirana (Coca-Cola) vs. Diferencirana (Nestle) strategija međunarodnog marketinga : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:634664

Lončina, M. (2022). 'Standardizirana (Coca-Cola) vs. Diferencirana (Nestle) strategija međunarodnog marketinga : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:634664

Lončina M. Standardizirana (Coca-Cola) vs. Diferencirana (Nestle) strategija međunarodnog marketinga : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 24.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:634664

M. Lončina, "Standardizirana (Coca-Cola) vs. Diferencirana (Nestle) strategija međunarodnog marketinga : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:634664

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.