završni rad
Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja

Nikolina Džanko (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Džanko, N. (2016). Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335

Džanko, Nikolina. "Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335

Džanko, Nikolina. "Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335

Džanko, N. (2016). 'Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 16.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335

Džanko N. Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 16.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335

N. Džanko, "Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335