prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja

Džanko, Nikolina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Džanko, N. (2016). Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335

Džanko, Nikolina. "Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335

Džanko, Nikolina. "Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335

Džanko, N. (2016). 'Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335

Džanko N. Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335

N. Džanko, "Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.