Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga

Deni Grofelnik (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Grofelnik, D. (2016). Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469916

Grofelnik, Deni. "Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469916

Grofelnik, Deni. "Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469916

Grofelnik, D. (2016). 'Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469916

Grofelnik D. Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 22.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469916

D. Grofelnik, "Optimizacija web tražilica i sadržaj kao strategije digitalnog marketinga", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:469916