Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Šimičić, L. (2023). UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA IZGRADNJU BRANDA : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:967425
Šimičić, Lorena. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA IZGRADNJU BRANDA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:967425
Šimičić, Lorena. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA IZGRADNJU BRANDA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:967425
Šimičić, L. (2023). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA IZGRADNJU BRANDA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:967425
Šimičić L. UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA IZGRADNJU BRANDA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2023 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:967425
L. Šimičić, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA IZGRADNJU BRANDA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:967425