diplomski rad
Utjecaj umjetne inteligencije na marketinške aktivnosti
Diplomski rad

Vizentaner, Domagoj
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Vizentaner, D. (2023). Utjecaj umjetne inteligencije na marketinške aktivnosti : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:511305

Vizentaner, Domagoj. "Utjecaj umjetne inteligencije na marketinške aktivnosti : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:511305

Vizentaner, Domagoj. "Utjecaj umjetne inteligencije na marketinške aktivnosti : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:511305

Vizentaner, D. (2023). 'Utjecaj umjetne inteligencije na marketinške aktivnosti : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 12.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:511305

Vizentaner D. Utjecaj umjetne inteligencije na marketinške aktivnosti : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2023 [pristupljeno 12.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:511305

D. Vizentaner, "Utjecaj umjetne inteligencije na marketinške aktivnosti : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:511305

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.