Marčetić, N. (2016). Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746
Marčetić, Nikolina. "Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746
Marčetić, Nikolina. "Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746
Marčetić, N. (2016). 'Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746
Marčetić N. Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746
N. Marčetić, "Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746