prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji

Marčetić, Nikolina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Marčetić, N. (2016). Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746

Marčetić, Nikolina. "Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746

Marčetić, Nikolina. "Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746

Marčetić, N. (2016). 'Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 01.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746

Marčetić N. Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 01.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746

N. Marčetić, "Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.