završni rad
Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji

Nikolina Marčetić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Marčetić, N. (2016). Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746

Marčetić, Nikolina. "Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746

Marčetić, Nikolina. "Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746

Marčetić, N. (2016). 'Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 17.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746

Marčetić N. Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 17.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746

N. Marčetić, "Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove potrošača i odluke u kupnji", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:690746