Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Neuromarketing

Sarah Pšenica (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Pšenica, S. (2016). Neuromarketing (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:250721

Pšenica, Sarah. "Neuromarketing." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:250721

Pšenica, Sarah. "Neuromarketing." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:250721

Pšenica, S. (2016). 'Neuromarketing', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 06.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:250721

Pšenica S. Neuromarketing [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 06.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:250721

S. Pšenica, "Neuromarketing", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:250721

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.