završni rad
Uloga digitalnih medija u poslovnom komuniciranju
Završni rad

Špoljarić, Leonarda
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Špoljarić, L. (2024). Uloga digitalnih medija u poslovnom komuniciranju : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:903066

Špoljarić, Leonarda. "Uloga digitalnih medija u poslovnom komuniciranju : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:903066

Špoljarić, Leonarda. "Uloga digitalnih medija u poslovnom komuniciranju : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:903066

Špoljarić, L. (2024). 'Uloga digitalnih medija u poslovnom komuniciranju : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 13.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:903066

Špoljarić L. Uloga digitalnih medija u poslovnom komuniciranju : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2024 [pristupljeno 13.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:903066

L. Špoljarić, "Uloga digitalnih medija u poslovnom komuniciranju : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:903066

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.