diplomski rad
Marketing - strategija na primjeru marke proizvoda Garnier
Diplomski rad

Jukić, Ivana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Jukić, I. (2024). Marketing - strategija na primjeru marke proizvoda Garnier : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:540840

Jukić, Ivana. "Marketing - strategija na primjeru marke proizvoda Garnier : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:540840

Jukić, Ivana. "Marketing - strategija na primjeru marke proizvoda Garnier : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:540840

Jukić, I. (2024). 'Marketing - strategija na primjeru marke proizvoda Garnier : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:540840

Jukić I. Marketing - strategija na primjeru marke proizvoda Garnier : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2024 [pristupljeno 23.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:540840

I. Jukić, "Marketing - strategija na primjeru marke proizvoda Garnier : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:540840

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.