Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Jukić, I. (2024). Marketing - strategija na primjeru marke proizvoda Garnier : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:540840
Jukić, Ivana. "Marketing - strategija na primjeru marke proizvoda Garnier : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:540840
Jukić, Ivana. "Marketing - strategija na primjeru marke proizvoda Garnier : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:540840
Jukić, I. (2024). 'Marketing - strategija na primjeru marke proizvoda Garnier : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:540840
Jukić I. Marketing - strategija na primjeru marke proizvoda Garnier : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2024 [pristupljeno 23.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:540840
I. Jukić, "Marketing - strategija na primjeru marke proizvoda Garnier : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:540840