Pirić, I. (2016). Dječji marketing s osvrtom na manipulativno oglašavanje usmjereno na djecu (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974220
Pirić, Ivan. "Dječji marketing s osvrtom na manipulativno oglašavanje usmjereno na djecu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974220
Pirić, Ivan. "Dječji marketing s osvrtom na manipulativno oglašavanje usmjereno na djecu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974220
Pirić, I. (2016). 'Dječji marketing s osvrtom na manipulativno oglašavanje usmjereno na djecu', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974220
Pirić I. Dječji marketing s osvrtom na manipulativno oglašavanje usmjereno na djecu [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974220
I. Pirić, "Dječji marketing s osvrtom na manipulativno oglašavanje usmjereno na djecu", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:974220