Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Milaković, S. (2024). Upravljanje marketingom u udrugama za mlade u Republici Hrvatskoj: Prilagodba trendovima i generaciji Z : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:400378
Milaković, Saša. "Upravljanje marketingom u udrugama za mlade u Republici Hrvatskoj: Prilagodba trendovima i generaciji Z : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:400378
Milaković, Saša. "Upravljanje marketingom u udrugama za mlade u Republici Hrvatskoj: Prilagodba trendovima i generaciji Z : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:400378
Milaković, S. (2024). 'Upravljanje marketingom u udrugama za mlade u Republici Hrvatskoj: Prilagodba trendovima i generaciji Z : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 29.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:400378
Milaković S. Upravljanje marketingom u udrugama za mlade u Republici Hrvatskoj: Prilagodba trendovima i generaciji Z : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2024 [pristupljeno 29.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:400378
S. Milaković, "Upravljanje marketingom u udrugama za mlade u Republici Hrvatskoj: Prilagodba trendovima i generaciji Z : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:400378