diplomski rad
Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove i odluke u kupnji
Diplomski rad

Sučić, Suzana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Sučić, S. (2024). Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove i odluke u kupnji : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:474048

Sučić, Suzana. "Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove i odluke u kupnji : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:474048

Sučić, Suzana. "Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove i odluke u kupnji : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:474048

Sučić, S. (2024). 'Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove i odluke u kupnji : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 03.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:474048

Sučić S. Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove i odluke u kupnji : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2024 [pristupljeno 03.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:474048

S. Sučić, "Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove i odluke u kupnji : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:474048

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.