Kursar, A. (2016). Primjena oglašavanja u marketingu ideja (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:942142
Kursar, Antonio. "Primjena oglašavanja u marketingu ideja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:942142
Kursar, Antonio. "Primjena oglašavanja u marketingu ideja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:942142
Kursar, A. (2016). 'Primjena oglašavanja u marketingu ideja', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:942142
Kursar A. Primjena oglašavanja u marketingu ideja [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:942142
A. Kursar, "Primjena oglašavanja u marketingu ideja", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:942142