Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Primjena oglašavanja u marketingu ideja

Antonio Kursar (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Kursar, A. (2016). Primjena oglašavanja u marketingu ideja (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:942142

Kursar, Antonio. "Primjena oglašavanja u marketingu ideja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:942142

Kursar, Antonio. "Primjena oglašavanja u marketingu ideja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:942142

Kursar, A. (2016). 'Primjena oglašavanja u marketingu ideja', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 08.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:942142

Kursar A. Primjena oglašavanja u marketingu ideja [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 08.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:942142

A. Kursar, "Primjena oglašavanja u marketingu ideja", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:942142

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.