diplomski rad
Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija

Sindi El-Ayedi (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

El Ayedi, S. (2016). Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470

El Ayedi, Sindi. "Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470

El Ayedi, Sindi. "Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470

El Ayedi, S. (2016). 'Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 26.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470

El Ayedi S. Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 26.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470

S. El Ayedi, "Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470