diplomski rad
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji

Juraj Rašić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Rašić, J. (2016). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:252138

Rašić, Juraj. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:252138

Rašić, Juraj. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:252138

Rašić, J. (2016). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:252138

Rašić J. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 20.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:252138

J. Rašić, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:252138