diplomski rad
Marketinška etika u farmaceutskoj indrustriji

Jasna Redlih (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Redlih, J. (2016). Marketinška etika u farmaceutskoj indrustriji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:015734

Redlih, Jasna. "Marketinška etika u farmaceutskoj indrustriji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:015734

Redlih, Jasna. "Marketinška etika u farmaceutskoj indrustriji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:015734

Redlih, J. (2016). 'Marketinška etika u farmaceutskoj indrustriji', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 18.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:015734

Redlih J. Marketinška etika u farmaceutskoj indrustriji [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 18.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:015734

J. Redlih, "Marketinška etika u farmaceutskoj indrustriji", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:015734