završni rad
Utjecaj marketinga na djecu

Nataša Pantaler (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Pantaler, N. (2016). Utjecaj marketinga na djecu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:551710

Pantaler, Nataša. "Utjecaj marketinga na djecu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:551710

Pantaler, Nataša. "Utjecaj marketinga na djecu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:551710

Pantaler, N. (2016). 'Utjecaj marketinga na djecu', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 26.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:551710

Pantaler N. Utjecaj marketinga na djecu [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 26.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:551710

N. Pantaler, "Utjecaj marketinga na djecu", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:551710