prikaz prve stranice dokumenta E-marketing kao sredstvo komunikacije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
E-marketing kao sredstvo komunikacije

Kelemenić, Sanja
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Kelemenić, S. (2016). E-marketing kao sredstvo komunikacije (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125475

Kelemenić, Sanja. "E-marketing kao sredstvo komunikacije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125475

Kelemenić, Sanja. "E-marketing kao sredstvo komunikacije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125475

Kelemenić, S. (2016). 'E-marketing kao sredstvo komunikacije', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 05.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125475

Kelemenić S. E-marketing kao sredstvo komunikacije [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 05.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125475

S. Kelemenić, "E-marketing kao sredstvo komunikacije", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:125475

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.