diplomski rad
Preferencije prilikom odabira multimedijalnog sadržaja među studentskom populacijom

Dino Mašić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Mašić, D. (2016). Preferencije prilikom odabira multimedijalnog sadržaja među studentskom populacijom (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774870

Mašić, Dino. "Preferencije prilikom odabira multimedijalnog sadržaja među studentskom populacijom." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774870

Mašić, Dino. "Preferencije prilikom odabira multimedijalnog sadržaja među studentskom populacijom." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774870

Mašić, D. (2016). 'Preferencije prilikom odabira multimedijalnog sadržaja među studentskom populacijom', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774870

Mašić D. Preferencije prilikom odabira multimedijalnog sadržaja među studentskom populacijom [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 20.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774870

D. Mašić, "Preferencije prilikom odabira multimedijalnog sadržaja među studentskom populacijom", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774870