diplomski rad
Primjena koncepta brendiranja u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima

Dino Dozet (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Dozet, D. (2016). Primjena koncepta brendiranja u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979977

Dozet, Dino. "Primjena koncepta brendiranja u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979977

Dozet, Dino. "Primjena koncepta brendiranja u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979977

Dozet, D. (2016). 'Primjena koncepta brendiranja u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 17.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979977

Dozet D. Primjena koncepta brendiranja u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 17.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979977

D. Dozet, "Primjena koncepta brendiranja u obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979977