diplomski rad
Multimedijalne mogućnosti mobilnog marketinga

Ivan Stjepanek (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Stjepanek, I. (2016). Multimedijalne mogućnosti mobilnog marketinga (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:322068

Stjepanek, Ivan. "Multimedijalne mogućnosti mobilnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:322068

Stjepanek, Ivan. "Multimedijalne mogućnosti mobilnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:322068

Stjepanek, I. (2016). 'Multimedijalne mogućnosti mobilnog marketinga', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 18.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:322068

Stjepanek I. Multimedijalne mogućnosti mobilnog marketinga [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 18.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:322068

I. Stjepanek, "Multimedijalne mogućnosti mobilnog marketinga", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:322068