Pristup korisnicima matične ustanove
disertacija
Potencijali nekonvencionalnog marketinga u institucijama kulture Republike Hrvatske

Iva Buljubašić (2015)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad

Buljubašić, I. (2015). Potencijali nekonvencionalnog marketinga u institucijama kulture Republike Hrvatske (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:786861

Buljubašić, Iva. "Potencijali nekonvencionalnog marketinga u institucijama kulture Republike Hrvatske." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:786861

Buljubašić, Iva. "Potencijali nekonvencionalnog marketinga u institucijama kulture Republike Hrvatske." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:786861

Buljubašić, I. (2015). 'Potencijali nekonvencionalnog marketinga u institucijama kulture Republike Hrvatske', Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:786861

Buljubašić I. Potencijali nekonvencionalnog marketinga u institucijama kulture Republike Hrvatske [Disertacija]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2015 [pristupljeno 10.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:786861

I. Buljubašić, "Potencijali nekonvencionalnog marketinga u institucijama kulture Republike Hrvatske", Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:786861

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.