Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za kvantitativne metode i informatiku
Citirajte ovaj rad
Vasilj, I. (2019). Koju društvenu mrežu odabrati za oglašavanje proizvoda ili usluge? : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:963501
Vasilj, Ivana. "Koju društvenu mrežu odabrati za oglašavanje proizvoda ili usluge? : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:963501
Vasilj, Ivana. "Koju društvenu mrežu odabrati za oglašavanje proizvoda ili usluge? : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:963501
Vasilj, I. (2019). 'Koju društvenu mrežu odabrati za oglašavanje proizvoda ili usluge? : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:963501
Vasilj I. Koju društvenu mrežu odabrati za oglašavanje proizvoda ili usluge? : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 20.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:963501
I. Vasilj, "Koju društvenu mrežu odabrati za oglašavanje proizvoda ili usluge? : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:963501