završni rad
UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING
Završni rad

Divjak, Ivana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Divjak, I. (2021). UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:718959

Divjak, Ivana. "UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:718959

Divjak, Ivana. "UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:718959

Divjak, I. (2021). 'UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.08.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:718959

Divjak I. UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2021 [pristupljeno 10.08.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:718959

I. Divjak, "UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:718959

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.