Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Moslavac, M. (2023). NACIONALNA KULTURA I MEĐUNARODNI MARKETING (PRIMJER BRAZILA) : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:240339
Moslavac, Matea. "NACIONALNA KULTURA I MEĐUNARODNI MARKETING (PRIMJER BRAZILA) : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:240339
Moslavac, Matea. "NACIONALNA KULTURA I MEĐUNARODNI MARKETING (PRIMJER BRAZILA) : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:240339
Moslavac, M. (2023). 'NACIONALNA KULTURA I MEĐUNARODNI MARKETING (PRIMJER BRAZILA) : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:240339
Moslavac M. NACIONALNA KULTURA I MEĐUNARODNI MARKETING (PRIMJER BRAZILA) : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2023 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:240339
M. Moslavac, "NACIONALNA KULTURA I MEĐUNARODNI MARKETING (PRIMJER BRAZILA) : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:240339