Pages
-
-
Analiza ekonomskih učinaka projekata energetske učinkovitosti na razvoj Osječko-baranjske županije
-
Ivana Čandrlić-Dankoš Makroekonomski indikatori za RH u 2015. godini pokazuju tendenciju gospodarskog oporavka. Komparativna usporedba indikatora za RH i Europsku uniju pokazuje trend oporavka koji je sporiji od prosjeka Europske unije. Smisao komparativnih praćenja prije svega je u mjerenju vlastite uspješnosti, usporedbi s okruženjem, kao i preispitivanju mjera i aktivnosti s ciljem razvijanja onih koje postižu najbolje rezultate. Usporedbe sa zemljama u okruženju pružaju mogućnost provjere...
-
-
Analiza upravljanja tehnološkim promjenama u tijelima državne uprave Republike Hrvatske
-
Neven Bertović Glavni predmet istraživanja ove doktorske disertacije predstavlja upravljanje tehnološkim promjenama u tijelima državne uprave Republike Hrvatske. Važnost ove problematike proizlazi iz činjenice da su u današnjem vremenu promjene u državnoj upravi, kao i u cijelom društvu, snažno potaknute tehnološkim napretkom. U tijelima državne uprave tehnološke su promjene najuže povezane s procesom informatizacije poslovanja i razvojem e-uprave. Stoga je učinkovito upravljanje tehnološkim...
-
-
BRENDIRANJE PRIVATNIH VISOKOŠKOLSKIH INSTITUCIJA PREMA ČINITELJIMA AAKEROVOG MODELA
-
Martina Ostojić Sustav visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj prolazi kroz proces reforme koji je
započeo potpisivanjem Bolonjske deklaracije, što je rezultiralo pojavom velikog broja
privatnih visokoobrazovnih institucija koje nemaju dugogodišnju tradiciju poput onih javnih.
Kako bi zadobile povjerenje potencijalnih studenata za nastavak njihovog obrazovanja na
jednoj od njih, marketinška orijentacija u njihovom poslovanju postaje neophodna. Proces
brendiranja kao dio marketinškoga...
-
-
CJELOŽIVOTNO OBRAZOVANJE MENADŽERA U FUNKCIJI UNAPRJEĐENJA POSLOVANJA PODUZEĆA
-
Zvonimir Jurković U današnjem svijetu turbulentnih društvenih, gospodarskih i tehnoloških promjena,
cjeloživotno učenje i obrazovanje ima istaknutu ulogu i predstavlja jednu od odrednica
uspjeha, kako pojedinca, tako i poduzeća, čime doprinosi prosperitetu cjelokupne zajednice.
Menadžeri 21. stoljeća nalaze se pred brojnim izazovima na putu ka postizanju veće
efikasnosti, produktivnosti i konkurentnosti organizacije kojom upravljaju. Cjeloživotno
obrazovanje nameće se u takvim okolnostima kao...
-
-
Cjeloživotno učenje kao nužna pretpostavka razvoja ljudskih potencijala
-
Zoran Pandža U današnjem društvu znanja, informacija i inovacija postavljaju se zahtjevi za novim i drugačijim pristupom učenju, načinu rada i postizanju uspjeha. Pojedinci i organizacije koje žele opstati i/ili napredovati moraju prihvatiti promjene, brzo se prilagoditi i promjeniti dosadašnje načine učenja i rada. Kako bi se odgovorilo na suvremene izazove, koji svoje izvorište imaju u globalizaciji i razvoju informacijsko-računalne tehnologije, mora se identificirati i razvijati veza...
-
-
Djeca u okruženju digitalnog marketinga
-
Marija Šmit Digitalno okruženje uz pojavu suvremenih tehnologija svakodnevno mijenja način na koji
komuniciramo, ispunjavamo radne zadatke i provodimo slobodno vrijeme. Kako digitalna
transformacija iz dana u dan mijenja svijet oko sebe, tako svakodnevno utječe i na djecu,
odnosno na njihovo ponašanje u digitalnom okruženju. Budući da današnja djeca nemaju
iskustvo odrastanja bez informacijsko-komunikacijskih tehnologija te digitalne uređaje koriste
od najranije dobi, u kojoj su...
-
-
ERP sustavi - problemi prijelaza s transakcijskih sustava na sustave za poslovno upravljanje
-
Slavko Matanović Prijelaz s transakcijskih sustava na sustave za poslovno upravljanje predstavlja velik izazov za svaku organizaciju. Neuspjeh implementacije ERP sustava nerijetko dovodi do neuspjeha cijele organizacije. U radu predloženo polazište u proučavanju prijelaza s jednog sustava na drugi, jeste pristup evaluacijom sustava. U dosadašnjim istraživanjima pokazalo se da je teško operacionalizirati ponuđene konceptualne modele za evaluaciju i kompariranje informacijskih sustava. Ključna hipoteza...
-
-
Ekološki proizvodi u funkciji optimizacije brend arhitekture
-
Dajana Mrčela Brend arhitektura ima važnu ulogu u upravljanju brendom. Ona predstavlja odnose i veze
između brendova određenog portfelja, odnosno optimizaciju ciljnih skupina kupaca/potrošača.
Prilikom kreiranja i upravljanja brend strategijama, važno je imati u vidu sve izraženiju
ekološku svijest potrošača koja je pred proizvođače stavila novi zahtjev da tržištu ponude
proizvode koji udovoljavaju visokim ekološkim standardima. Zato možemo reći da je
ekološka prihvatljivost...
-
-
Ekonomski učinci pomorskog prometa i transporta u funkciji gospodarskog razvoja
-
Vice Mihanović Prometni sektor jedan je od najjačih čimbenika ekonomskog i regionalno uravnoteženog
razvoja koji ima značajan učinak na nacionalnu umreženost te omogućuje dostupnost
svjetskom tržištu. Pomorski promet kao dio nacionalnog prometnog sustava dobiva još više
na značaju, ako se uzme u obzir kako je jedan od glavnih značajki suvremene tržišne
utakmice globalizacija, čiji je temelj jeftin i masovni prijevoz sirovina i roba diljem svijeta.
Naime, u vrijeme otvorenog svjetskog...
-
-
Eksternalizacija kao poluga konkurentnosti i razvoja
-
Mario Lešina Suvremeno gospodarstvo nezaustavljivo se kreće prema jednom globalnom tržištu potaknuto i političkim integracijskim procesima te je gotovo nemoguće govoriti o nacionalnim gospodarstvima. U ovoj disertaciji provedeno je istraživanje o utjecaju eksternalizacije na poslovanje poduzeća. Iako je riječ o vrlo starom modelu, poznatom još iz antičkih vremena, eksternalizacija je postala općeprihvaćeni termin, model poslovanja poduzeća i predmet znanstvenog istraživanja tek sredinom...
-
-
FRANŠIZNI POTENCIJAL MALIH PODUZEĆA
-
Ljiljana Kukec Svrha ove doktorske disertacije je istražiti franšizni sektor u Hrvatskoj i svijetu s ciljem
stjecanja uvida u potencijal hrvatskih malih poduzeća za primjenu ovog načina rasta
poslovanju. Franšizing je vrlo zastupljen načina poslovanja u razvijenim zemljama i smatra se
inkubatorom održivog poduzetništva i zapošljavanja u kojem veliku ulogu imaju lokalni
poslovni koncepti koji franšiznim putem diseminiraju svoj uspjeh i internacionaliziraju svoje
poslovanje. Vrlo mali udio...
Pages